loading...

بلاگی برای گوگل فایل

انواع فایل های درسی , کتاب , جزوه,پاورپوینت, خلاصه کتاب و... - 414

دریافت فایل

دانلود فایل خلاصه کتاب روانشناسی تربیتی دکتر سیف

دانشجویان و کاربران گرامی در این بخش گروه علمی گوگل فایل pdf خلاصه کتاب روانشناسی تربیتی تالیف دکتر علی اکبر سیف را آماده دانلود و استفاده شما عزیزان قرار داده است .این فایل شامل 27 صفحه خلاصه سودمند می باشد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت گوگل فایل خریداری و دانلود نمایید. امید است سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. پس از اتمام فرآیند خرید لینک فایل قابل مشاهده و دانلود می باشد و یک لینک هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

گوگل فایل بازدید : 195 یکشنبه 20 تیر 1400 زمان : 18:50 نظرات (0)

دریافت فایل

دانلود فایل نشریه ترویجی پرورش قارچ دکمه ای

دانشجویان و کاربران گرامی در این بخش گروه علمی گوگل فایل pdf نشریه ترویجی پرورش قارچ دکمه ای را آماده دانلود و استفاده شما عزیزان قرار داده است .این فایل شامل 28 صفحه مطالب سودمند می باشد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت گوگل فایل خریداری و دانلود نمایید. امید است سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. پس از اتمام فرآیند خرید لینک فایل قابل مشاهده و دانلود می باشد و یک لینک هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

گوگل فایل بازدید : 112 یکشنبه 20 تیر 1400 زمان : 18:49 نظرات (0)

دریافت فایل

دانلود فایل pdf فرآیند پرستاری از سیستم قلب و عروق (داخلی-جراحی) جلد اول

دانشجویان و کاربران گرامی در این بخش گروه علمی گوگل فایل pdf فرآیند پرستاری از سیستم قلب و عروق (داخلی-جراحی) جلد اول نوشته: ماری دی کیولیو و دونا جکسون ترجمه دکتر محمد ذوالعدل و مروت گیوی را آماده دانلود و استفاده شما عزیزان قرار داده است .این فایل شامل 98 صفحه مطالب سودمند می باشد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت گوگل فایل خریداری و دانلود نمایید. امید است سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. پس از اتمام فرآیند خرید لینک فایل قابل مشاهده و دانلود می باشد و یک لینک هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

گوگل فایل بازدید : 33 یکشنبه 20 تیر 1400 زمان : 18:46 نظرات (0)

دریافت فایل

دانلود فایل خلاصه کتاب تئوریهای مدیریت پیشرفته استیفن رابینز ترجمه دکتر سید مهدی الوانی

دانشجویان و کاربران گرامی در این بخش گروه علمی گوگل فایل پاورپوینت خلاصه کتاب تئوریهای مدیریت پیشرفته استیفن رابینز ترجمه دکتر سید مهدی الوانی را آماده دانلود و استفاده شما عزیزان قرار داده است .این فایل شامل 264 اسلاید قابل ویرایش زیبا و سودمند می باشد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت گوگل فایل خریداری و دانلود نمایید. امید است سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. پس از اتمام فرآیند خرید لینک فایل قابل مشاهده و دانلود می باشد و یک لینک هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

گوگل فایل بازدید : 214 یکشنبه 20 تیر 1400 زمان : 18:45 نظرات (0)

دریافت فایل

دانلود فایل pdf گیاهان داروئی مفید پروفسور هانس فلوک ترجمه دکتر توکلی صابری

دانشجویان و کاربران گرامی در این بخش گروه علمی گوگل فایل pdf گیاهان داروئی مفید پروفسور هانس فلوک ترجمه دکتر توکلی صابری را آماده دانلود و استفاده شما عزیزان قرار داده است .این فایل شامل 267 صفحه فایل سودمند می باشد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت گوگل فایل خریداری و دانلود نمایید. امید است سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. پس از اتمام فرآیند خرید لینک فایل قابل مشاهده و دانلود می باشد و یک لینک هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

گوگل فایل بازدید : 215 یکشنبه 20 تیر 1400 زمان : 18:42 نظرات (0)

دریافت فایل

دانلود فایل جزوه کتاب اصول مقدماتی فلسفه ژرژ پلیتسر

دانشجویان و کاربران گرامی در این بخش گروه علمی گوگل فایل pdf جزوه کتاب اصول مقدماتی فلسفه تالیف ژرژ پلیتسر را آماده دانلود و استفاده شما عزیزان قرار داده است .این فایل شامل 147 صفحه جزوه سودمند می باشد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت گوگل فایل خریداری و دانلود نمایید. امید است سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. پس از اتمام فرآیند خرید لینک فایل قابل مشاهده و دانلود می باشد و یک لینک هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

گوگل فایل بازدید : 193 یکشنبه 20 تیر 1400 زمان : 18:39 نظرات (0)

دریافت فایل

دانلود پاورپوینت روانشناسی عمومی اتکینسون و همکاران مترجم دکتر براهنی و همکاران ppt

دانشجویان و کاربران گرامی در این بخش گروه علمی گوگل فایل پاورپوینت روانشناسی عمومی اتکینسون و همکاران مترجم دکتر براهنی و همکاران را آماده دانلود و استفاده شما عزیزان قرار داده است .این فایل شامل 340 اسلاید زیبا و سودمند و قابل ویرایش می باشد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت گوگل فایل خریداری و دانلود نمایید. امید است سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. پس از اتمام فرآیند خرید لینک فایل قابل مشاهده و دانلود می باشد و یک لینک هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

گوگل فایل بازدید : 107 یکشنبه 20 تیر 1400 زمان : 18:38 نظرات (0)

دریافت فایل

دانلود فایل جزوه گیاهان دارویی مفید در بیماریها رضا پور دست گردان

دانشجویان و کاربران گرامی در این بخش گروه علمی گوگل فایل pdf جزوه گیاهان دارویی مفید در بیماریها رضا پور دست گردان را آماده دانلود و استفاده شما عزیزان قرار داده است .این فایل شامل 126 صفحه فایل pdf جزوه سودمند می باشد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت گوگل فایل خریداری و دانلود نمایید. امید است سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. پس از اتمام فرآیند خرید لینک فایل قابل مشاهده و دانلود می باشد و یک لینک هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

گوگل فایل بازدید : 286 یکشنبه 20 تیر 1400 زمان : 18:35 نظرات (0)

دریافت فایل

دانلود فایل فرمول نامه فیزیک 1و 2و 3 تمام فرمولهای مورد نیاز کنکور 

دانشجویان و کاربران گرامی در این بخش گروه علمی گوگل فایل pdf فرمول نامه فیزیک 1و 2 و 3 تمام فرمولهای مورد نیاز کنکور سراسری ،دانشگاه آزاد ،و پیام نور  را آماده دانلود و استفاده شما عزیزان قرار داده است .این فایل شامل 14 صفحه فایل pdf جزوه سودمند می باشد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت گوگل فایل خریداری و دانلود نمایید. امید است سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. پس از اتمام فرآیند خرید لینک فایل قابل مشاهده و دانلود می باشد و یک لینک هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

گوگل فایل بازدید : 31 یکشنبه 20 تیر 1400 زمان : 18:32 نظرات (0)

دریافت فایل

دانلود فایل pdf کتاب کار ایستگاه ریاضی 8 ریاضی هشتم روح اله تختی پور

دانشجویان و کاربران گرامی در این بخش گروه علمی گوگل فایل pdf کتاب کار ایستگاه ریاضی 8 ریاضی هشتم روح اله تختی پور را آماده دانلود و استفاده شما عزیزان قرار داده است .این فایل شامل 149 صفحه فایل pdf جزوه سودمند می باشد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت گوگل فایل خریداری و دانلود نمایید. امید است سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. پس از اتمام فرآیند خرید لینک فایل قابل مشاهده و دانلود می باشد و یک لینک هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

گوگل فایل بازدید : 107 یکشنبه 20 تیر 1400 زمان : 12:01 نظرات (0)

تعداد صفحات : 417

اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 4161
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 118
  • آی پی دیروز : 74
  • بازدید امروز : 377
  • باردید دیروز : 6,989
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 19,954
  • بازدید ماه : 23,151
  • بازدید سال : 51,629
  • بازدید کلی : 504,754

  • نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد