loading...

بلاگی برای گوگل فایل

راهنما

دانلود راهنما

دانلود فایل راهنماي آزمون مكعب هاي كهس فرمت word

دانشجویان و کاربران گرامی گروه علمی گوگل فایل راهنماي آزمون مكعب هاي كهس با فرمت word  شامل 12 صفحه مطالب ارزشمند را آماده دانلود قرار داده است. شما می توانید این فایل راهنما را از فروشگاه سایت گوگل فایل تهیه و دانلود نمایید. 

فایل راهنماي آزمون مكعب هاي كهس

آزمون مکعب‌های کهس ، آزمونی است برای اندازه‌گیری هوش عملی در کودکان ۱۵–۵ ساله. آزمون مکعب‌ها

که در سال ۱۹۲۰ آقای کهس تهیه کرده‌اند، راه حلی است برای کم کردن نارسایی‌های ازمون‌های کلامی،..و.................................

لطفا برای مطالعه متن کامل و خرید به سایت مربوطه در قسمت دانلود ...در همین صفحه  مراجعه فرمایید

گوگل فایل بازدید : 7 جمعه 27 بهمن 1402 زمان : 10:56 نظرات (0)

دانلود جزوه

دانلود فایل راهنمای مصرف منطقي دارو در بیماری های تنفسی و گوارشی 39 صفحه جزوه

دانشجویان و کاربران گرامی در این بخش گروه علمی گوگل فایل فایل pdf راهنمای مصرف منطقي دارو در بیماری های تنفسی و گوارشی را آماده دانلود قرار داده است .این فایل شامل 39 صفحه مطالب آموزنده و سودمند می باشد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت گوگل فایل خریداری و دانلود نمایید. 

راهنمای مصرف منطقي دارو در بیماری های تنفسی و گوارشی

دارو هميشه به عنوان يك عامل اساسي در درمان اكثر بيماري ها مطرح است. در حال حاضر بيش از 8000 فرآورده دارويي در سراسر جهان استفاده مي شود.

هر كشوري بر اساس وضعيت جغرافيايي، بيماريها و.......................

لطفا برای مطالعه متن کامل و خرید به سایت مربوطه در قسمت دانلود ...در همین صفحه  مراجعه فرمایید

گوگل فایل بازدید : 25 دوشنبه 19 تیر 1402 زمان : 16:38 نظرات (0)

دانلود پرسشنامه

دانلود فایل راهنمای آزمون هوش آندره ری 24 صفحه pdf

دانشجویان و کاربران گرامی در این بخش گروه علمی گوگل فایل فایل pdf راهنمای آزمون هوش آندره ری را آماده دانلود قرار داده است .این فایل شامل 24 صفحه مطالب آموزنده و سودمند می باشد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت گوگل فایل خریداری و دانلود نمایید.

قسمت کوتاهی از متن:

فایل راهنمای آزمون هوش آندره ری

در سال ۱۹۴۲ پروفسور آندره ری تست (تصاویر هندسی با هم) را به منظور سنجش نوع فعالیت ادراکی و حافظه بصری بیماران مراجعه کننده

..و...................

آزمون شامل دو کارت A و B است که.................

کارت A از ۱۸ جزء ادراکی تشکیل شده و برای افراد ۴..و...............

لطفا برای مطالعه متن کامل و خرید به سایت مربوطه در قسمت دانلود ...در همین صفحه  مراجعه فرمایید

گوگل فایل بازدید : 13 چهارشنبه 23 فروردین 1402 زمان : 19:36 نظرات (0)

دانلود راهنما

دانلود فایل راهنماي كاربردي روش هاي نوين تدريس برای کلاس های تک پایه و چند پایه محرم آقازاده

دانشجویان و کاربران گرامی در این بخش گروه علمی گوگل فایل فایل pdf بخشی از راهنماي كاربردي روش هاي نوين تدريس برای کلاس های تک پایه و چند پایه محرم آقازاده را آماده دانلود قرار داده است .این فایل شامل 35 صفحه مطالب آموزنده و سودمند می باشد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت گوگل فایل خریداری و دانلود نمایید. 

قسمت کوتاهی ازمتن:

فایل راهنماي كاربردي روش هاي نوين تدريس برای کلاس های تک پایه و چند پایه محرم آقازاده

بخش اول: تعاريف، نظريه ها، رويكردها و چشم اندازها
تعاريف تدريس
هدف هاي يادگيري
پس از خواندن و يادگيري مطالب اين فصل 1 خواهيد توانست:
1. ريشة لغوي تدريس را شرح دهيد.
2. برداشت از تدريس به مثابة موفقيت را توضيح دهيد.
3. برداشت از تدريس به مثابة فعاليتي قصدي يا از پي ش انديشيده را توضيح دهيد.
4. برداشت از تدريس به مثابة رفتاري بهنجار را توضيح دهيد.

لطفا برای مطالعه متن کامل و خرید به سایت مربوطه در قسمت دانلود ...در همین صفحه  مراجعه فرمایید

گوگل فایل بازدید : 71 پنجشنبه 24 آذر 1401 زمان : 11:03 نظرات (0)

دانلود راهنما

دانلود فایل راهنمای انجام برنامه کاهش استرس مبتنی بر توجه آگاهی

دانشجویان و کاربران گرامی در این بخش گروه علمی گوگل فایل فایل pdf راهنمای انجام برنامه کاهش استرس مبتنی بر توجه آگاهی یک دوره هشت هفته ای مترجم: علی فیضی را آماده دانلود و استفاده شما عزیزان قرار داده است .این فایل شامل 19 صفحه مطالب آموزنده و سودمند می باشد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت گوگل فایل خریداری و دانلود نمایید.

قسمتی از متن:

 راهنمای انجام برنامه کاهش استرس مبتنی بر توجه آگاهی

راهنمای انجام برنامه کاهش استرس مبتنی بر توجه آگاهی
یک دوره هشت هفته ای
مترجم: علی فیضی

جلسه اول
موضوع:
فارغ از این که مشکلات شما چیست، به یاد داشته باشید که ................

روی مشکلات می توان کار کرد و این برنامه فرصتی برای پرداختن به مشکلات در ..........

آگاهی مراقبه ای عنصر اساسی این کار است چون لحظه حال تنها زمانی ...................

گوگل فایل بازدید : 8 پنجشنبه 07 مهر 1401 زمان : 15:56 نظرات (0)

دانلود راهنما

دانلود فایل راهنمای آزمون هوشی هیلدا سانتوچی

دانشجویان و کاربران گرامی در این بخش گروه علمی گوگل فایل فایل pdf راهنمای آزمون هوشی هیلدا سانتوچی را آماده دانلود و استفاده شما عزیزان قرار داده است .این فایل شامل 12 صفحه مطالب آموزنده و سودمند می باشد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت گوگل فایل خریداری و دانلود نمایید. امید است سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد.

گوگل فایل بازدید : 68 دوشنبه 21 شهریور 1401 زمان : 11:36 نظرات (0)

دانلود جزوه

دانلود فایل راهنماي اجراي ماتريس هاي پيشرونده ريون (ريون كودكان) سري هاي A . AB . B (رنگي)

دانشجویان و کاربران گرامی در این بخش گروه علمی گوگل فایل فایل pdf راهنماي اجراي ماتريس هاي پيشرونده ريون (ريون كودكان) سري هاي A . AB . B (رنگي) به صورت اسلاید را آماده دانلود و استفاده شما عزیزان قرار داده است .این فایل شامل 46 صفحه مطالب آموزنده و سودمند می باشد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت گوگل فایل خریداری و دانلود نمایید. امید است سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد.

گوگل فایل بازدید : 9 دوشنبه 07 شهریور 1401 زمان : 18:59 نظرات (0)

 دانلود

دانلود فایل راهنماي بالینی اقدامات پیش بیمارستانی گزش (مارگزیدگی، عقرب گزیدگی و گزش سایرحشرات سمی)

دانشجویان و کاربران گرامی در این بخش گروه علمی گوگل فایل فایل pdf راهنماي بالینی اقدامات پیش بیمارستانی گزش (مارگزیدگی، عقرب گزیدگی و گزش سایرحشرات سمی) به صورت اسلاید را آماده دانلود و استفاده شما عزیزان قرار داده است .این فایل شامل 64 صفحه مطالب آموزنده و سودمند می باشد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت گوگل فایل خریداری و دانلود نمایید.

گوگل فایل بازدید : 71 دوشنبه 10 مرداد 1401 زمان : 11:55 نظرات (0)

دانلود راهنما

دانلود فایل راهنمای ام. سی. ام .ای (میلون سه)

دانشجویان و کاربران گرامی در این بخش گروه علمی گوگل فایل فایل pdf جزوه راهنمای ام. سی. ام .ای (میلون سه) آماده دانلود و استفاده شما عزیزان قرار داده است .این فایل شامل 302 صفحه مطالب آموزنده و سودمند می باشد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت گوگل فایل خریداری و دانلود نمایید. امید است سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. پس از اتمام فرآیند خرید لینک فایل قابل مشاهده و دانلود می باشد و یک لینک هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

گوگل فایل بازدید : 12 جمعه 03 تیر 1401 زمان : 11:20 نظرات (0)

دانلود فایل راهنما

دانلود فایل راهنماي نرم افزار حسابداري حاسب ملی pdf

دانشجویان و کاربران گرامی در این بخش گروه علمی گوگل فایل فایل pdf راهنماي نرم افزار حسابداري حاسب ملی را آماده دانلود و استفاده شما عزیزان قرار داده است .این فایل شامل صفحه 269 مطالب آموزنده و سودمند می باشد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت گوگل فایل خریداری و دانلود نمایید. امید است سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. پس از اتمام فرآیند خرید لینک فایل قابل مشاهده و دانلود می باشد و یک لینک هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

گوگل فایل بازدید : 44 چهارشنبه 04 خرداد 1401 زمان : 17:25 نظرات (0)

دانلود فایل راهنما

فایل pdf راهنمای ساختار فایل ورد اطلاعات صورت معاملات فصلی نسخه آفلاین (غیر بر خط)

دانشجویان و کاربران گرامی در این بخش گروه علمی گوگل فایل فایل pdf راهنمای ساختار فایل ورد اطلاعات صورت معاملات فصلی نسخه آفلاین (غیر بر خط) را آماده دانلود و استفاده شما عزیزان قرار داده است .این فایل شامل صفحه 37 مطالب آموزنده و سودمند می باشد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت گوگل فایل خریداری و دانلود نمایید. امید است سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. پس از اتمام فرآیند خرید لینک فایل قابل مشاهده و دانلود می باشد و یک لینک هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

گوگل فایل بازدید : 19 شنبه 31 اردیبهشت 1401 زمان : 11:29 نظرات (0)

دانلود فایل راهنما

فایل راهنماي تصويري اجراي آزمون هوشي وكسلر كودكان 6 تا 16 ساله

دانشجویان و کاربران گرامی در این بخش گروه علمی گوگل فایل فایل pdf جزوه راهنماي تصويري اجراي آزمون هوشي وكسلر كودكان 6 تا 16 ساله را آماده دانلود و استفاده شما عزیزان قرار داده است .این فایل شامل 102 صفحه مطالب سودمند می باشد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت گوگل فایل خریداری و دانلود نمایید. امید است سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. پس از اتمام فرآیند خرید لینک فایل قابل مشاهده و دانلود می باشد و یک لینک هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

گوگل فایل بازدید : 228 شنبه 10 اردیبهشت 1401 زمان : 12:22 نظرات (0)

دانلود فایل

دانلود فایل راهنمای شرایط  نگهداری داروها در قفسه دارویی

دانشجویان و کاربران گرامی در این بخش گروه علمی گوگل فایل فایل pdf راهنمای شرایط  نگهداری داروها در قفسه دارویی را آماده دانلود و استفاده شما عزیزان قرار داده است .این فایل شامل 20 صفحه مطالب سودمند می باشد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت گوگل فایل خریداری و دانلود نمایید. امید است سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. پس از اتمام فرآیند خرید لینک فایل قابل مشاهده و دانلود می باشد و یک لینک هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

گوگل فایل بازدید : 165 سه شنبه 06 اردیبهشت 1401 زمان : 18:05 نظرات (0)

دانلود فایل

فایل pdf راهنمای فارسی نرم افزار آنکی Anki

دانشجویان و کاربران گرامی در این بخش گروه علمی گوگل فایل فایل pdf راهنمای فارسی نرم افزار آنکی Anki را آماده دانلود و استفاده شما عزیزان قرار داده است .این فایل شامل 147 صفحه مطالب سودمند می باشد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت گوگل فایل خریداری و دانلود نمایید. امید است سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. پس از اتمام فرآیند خرید لینک فایل قابل مشاهده و دانلود می باشد و یک لینک هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

گوگل فایل بازدید : 152 شنبه 03 اردیبهشت 1401 زمان : 18:31 نظرات (0)

دانلود فایل راهنما

دانلود فایل راهنمای نرم افزار دیزاین اکسپرت Design-Expert

دانشجویان و کاربران گرامی در این بخش گروه علمی گوگل فایل فایل pdf راهنمای نرم افزار دیزاین اکسپرت Design-Expert را آماده دانلود و استفاده شما عزیزان قرار داده است .این فایل شامل 75 صفحه مطالب سودمند می باشد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت گوگل فایل خریداری و دانلود نمایید. امید است سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. پس از اتمام فرآیند خرید لینک فایل قابل مشاهده و دانلود می باشد و یک لینک هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

گوگل فایل بازدید : 148 سه شنبه 23 آذر 1400 زمان : 9:02 نظرات (0)

دانلود راهنما

فایل راهنمای آزمون ریون پیشرفته (دفترچه راهنمای اجرا، نمره گذاری و تفسیر آزمون)

دانشجویان و کاربران گرامی در این بخش گروه علمی گوگل فایل فایل word راهنمای آزمون ریون پیشرفته (دفترچه راهنمای اجرا، نمره گذاری و تفسیر آزمون ماتریس های پیش رونده پیشرفته ریون) ثریا چاپاری را آماده دانلود و استفاده شما عزیزان قرار داده است .این فایل شامل 16 صفحه مطالب سودمند می باشد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت گوگل فایل خریداری و دانلود نمایید. امید است سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. پس از اتمام فرآیند خرید لینک فایل قابل مشاهده و دانلود می باشد و یک لینک هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

گوگل فایل بازدید : 129 دوشنبه 24 آبان 1400 زمان : 16:38 نظرات (0)

دانلود راهما

دانلود فایل راهنماي تعمير و نگهداري سازه هاي فني راه آهن

دانشجویان و کاربران گرامی در این بخش گروه علمی گوگل فایل فایل pdf راهنماي تعمير و نگهداري سازه هاي فني راه آهن را آماده دانلود و استفاده شما عزیزان قرار داده است .این فایل شامل 588 صفحه مطالب سودمند می باشد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت گوگل فایل خریداری و دانلود نمایید. امید است سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. پس از اتمام فرآیند خرید لینک فایل قابل مشاهده و دانلود می باشد و یک لینک هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

گوگل فایل بازدید : 165 شنبه 08 آبان 1400 زمان : 12:36 نظرات (0)

دانلود راهنمای ویرایش

دانلود فایل راهنمای ویرایش پروفایل (پرونده) پژوهشگران در Scopus

دانشجویان و کاربران گرامی در این بخش گروه علمی گوگل فایل فایلpdf جزوه راهنمای ویرایش پروفایل (پرونده) پژوهشگران در Scopus را آماده دانلود و استفاده شما عزیزان قرار داده است .این فایل شامل 12 صفحه مطالب سودمند می باشد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت گوگل فایل خریداری و دانلود نمایید. امید است سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. پس از اتمام فرآیند خرید لینک فایل قابل مشاهده و دانلود می باشد و یک لینک هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

گوگل فایل بازدید : 130 جمعه 30 مهر 1400 زمان : 11:07 نظرات (0)
اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 4161
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 125
  • آی پی دیروز : 74
  • بازدید امروز : 411
  • باردید دیروز : 6,989
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 19,988
  • بازدید ماه : 23,185
  • بازدید سال : 51,663
  • بازدید کلی : 504,788

  • نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد