loading...

بلاگی برای گوگل فایل

پروتکل

دانلود پرتوکل 

دانلود فایل پروتکل مداخله رفتار درمانی دیالکتیکی براي اختلال شخصیت مرزي 71 صفحه

دانشجویان و کاربران گرامی در این بخش گروه علمی گوگل فایل فایل pdf پروتکل مداخله رفتار درمانی دیالکتیکی براي اختلال شخصیت مرزي را آماده دانلود و استفاده شما عزیزان قرار داده است .این فایل شامل 71 صفحه مطالب آموزنده و سودمند می باشد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت گوگل فایل خریداری و دانلود نمایید. امید است سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد.

گوگل فایل بازدید : 69 یکشنبه 06 شهریور 1401 زمان : 17:30 نظرات (0)

دانلود جزوه

دانلود فایل راهنمای نقشه سازه های بتنی

دانشجویان و کاربران گرامی در این بخش گروه علمی گوگل فایل فایل pdf جزوه راهنمای نقشه سازه های بتنی را آماده دانلود و استفاده شما عزیزان قرار داده است .این فایل شامل 106 صفحه مطالب آموزنده و سودمند می باشد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت گوگل فایل خریداری و دانلود نمایید. امید است سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. پس از ا تمام فرآیند خرید لینک فایل قابل مشاهده و دانلود می باشد

گوگل فایل بازدید : 11 چهارشنبه 02 شهریور 1401 زمان : 16:53 نظرات (0)

دانلود پروتکل

دانلود فایل پروتکل درمانی وارونه سازی عادت

دانشجویان و کاربران گرامی در این بخش گروه علمی گوگل فایل فایل pdf پروتکل درمانی وارونه سازی عادت را آماده دانلود و استفاده شما عزیزان قرار داده است .این فایل شامل 7 صفحه مطالب آموزنده و سودمند می باشد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت گوگل فایل خریداری و دانلود نمایید. امید است سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد

گوگل فایل بازدید : 61 دوشنبه 24 مرداد 1401 زمان : 17:50 نظرات (0)

دانلود پروتکل

دانلود فایل پروتکل زوج درمانی گروهی به شیوه گلاسر

دانشجویان و کاربران گرامی در این بخش گروه علمی گوگل فایل فایل pdf پروتکل زوج درمانی گروهی به شیوه گلاسر را آماده دانلود و استفاده شما عزیزان قرار داده است .این فایل شامل 14 صفحه مطالب آموزنده و سودمند می باشد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت گوگل فایل خریداری و دانلود نمایید. امید است سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد.

گوگل فایل بازدید : 37 جمعه 21 مرداد 1401 زمان : 11:36 نظرات (0)

دانلود پروتکل

دانلود فایل پروتکل زوج درمانی مبتنی بر تعهد و پذیرش

دانشجویان و کاربران گرامی در این بخش گروه علمی گوگل فایل فایل pdf پروتکل زوج درمانی مبتنی بر تعهد و پذیرش بر اساس راهنمای درمانی هیز همکاران (2012) و هریس (2009) را آماده دانلود و استفاده شما عزیزان قرار داده است .این فایل شامل 12 صفحه مطالب آموزنده و سودمند می باشد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت گوگل فایل خریداری و دانلود نمایید. امید است سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد

گوگل فایل بازدید : 65 جمعه 21 مرداد 1401 زمان : 11:34 نظرات (0)

دانلود پروتکل

دانلود فایل pdf پروتکل درمان وسواس کودکان با رويکرد ACT

دانشجویان و کاربران گرامی در این بخش گروه علمی گوگل فایل فایل pdf پروتکل درمان وسواس کودکان با رويکرد ACT را آماده دانلود و استفاده شما عزیزان قرار داده است .این فایل شامل 17 صفحه و هشت جلسه مطالب آموزنده و سودمند می باشد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت گوگل فایل خریداری و دانلود نمایید. امید است سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد.

گوگل فایل بازدید : 21 جمعه 21 مرداد 1401 زمان : 11:30 نظرات (0)

دانلود پروتکل

 دانلود فایل پروتکل درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد برای افسردگی راب زتل

دانشجویان و کاربران گرامی در این بخش گروه علمی گوگل فایل فایل pdf پروتکل درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد برای افسردگی راب زتل ترجمه کننده: نورعلی خسروی را آماده دانلود و استفاده شما عزیزان قرار داده است .این فایل شامل 4 صفحه و 12 جلسه مطالب آموزنده و سودمند می باشد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت گوگل فایل خریداری و دانلود نمایید. امید است سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد

گوگل فایل بازدید : 13 جمعه 21 مرداد 1401 زمان : 11:27 نظرات (0)

دانلود پروتکل

 دانلود فایل پروتکل گروه درمانی برای اختلال اضطراب فراگیر (GAD) بر اساس مدل داگاس

دانشجویان و کاربران گرامی در این بخش گروه علمی گوگل فایل فایل pdf پروتکل گروه درمانی برای اختلال اضطراب فراگیر (GAD) بر اساس مدل داگاس را آماده دانلود و استفاده شما عزیزان قرار داده است .این فایل شامل 7 صفحه و 12 جلسه مطالب آموزنده و سودمند می باشد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت گوگل فایل خریداری و دانلود نمایید. امید است سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد.

گوگل فایل بازدید : 93 دوشنبه 10 مرداد 1401 زمان : 12:01 نظرات (0)

دانلود پروتکل

 دانلود فایل پروتکل روان درمانی مثبت نگر

دانشجویان و کاربران گرامی در این بخش گروه علمی گوگل فایل فایل pdf پروتکل روان درمانی مثبت نگر را آماده دانلود و استفاده شما عزیزان قرار داده است .این فایل شامل 14 صفحه مطالب آموزنده و سودمند می باشد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت گوگل فایل خریداری و دانلود نمایید. امید است سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد.

گوگل فایل بازدید : 57 دوشنبه 10 مرداد 1401 زمان : 11:59 نظرات (0)

دانلود جزوه

دانلود فایل جزوه پروتکل استخراج ژنومی (DNA باکتری)

دانشجویان و کاربران گرامی در این بخش گروه علمی گوگل فایل فایل pdf جزوه پروتکل استخراج ژنومی (DNA باکتری) به صورت اسلاید را آماده دانلود و استفاده شما عزیزان قرار داده است .این فایل شامل 44 صفحه مطالب سودمند می باشد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت گوگل فایل خریداری و دانلود نمایید. امید است سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. پس از اتمام فرآیند خرید لینک فایل قابل مشاهده و دانلود می باشد و یک لینک هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

گوگل فایل بازدید : 119 دوشنبه 27 دی 1400 زمان : 11:17 نظرات (0)

دانلود جزوه

فایل جزوه پروتکل درمان افسردگی با رویکرد شناختی- رفتاری (CBT)

دانشجویان و کاربران گرامی در این بخش گروه علمی گوگل فایل فایل word جزوه پروتکل درمان افسردگی با رویکرد شناختی- رفتاری (CBT) را آماده دانلود و استفاده شما عزیزان قرار داده است .این فایل شامل 30 صفحه مطالب سودمند می باشد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت گوگل فایل خریداری و دانلود نمایید. امید است سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. پس از اتمام فرآیند خرید لینک فایل قابل مشاهده و دانلود می باشد و یک لینک هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

گوگل فایل بازدید : 155 یکشنبه 19 دی 1400 زمان : 9:20 نظرات (0)

دانلود پروتکل

pdf پروتکل درمانی وسواس با رویکرد شناختی - رفتاری (رفتار درمانی دیالکتیکی)

دانشجویان و کاربران گرامی در این بخش گروه علمی گوگل فایل فایل pdf پروتکل درمانی وسواس با رویکرد شناختی - رفتاری (رفتار درمانی دیالکتیکی) را آماده دانلود و استفاده شما عزیزان قرار داده است .این فایل شامل 20 صفحه مطالب سودمند می باشد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت گوگل فایل خریداری و دانلود نمایید. امید است سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. پس از اتمام فرآیند خرید لینک فایل قابل مشاهده و دانلود می باشد و یک لینک هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

گوگل فایل بازدید : 5 سه شنبه 09 آذر 1400 زمان : 16:57 نظرات (0)

دانلود پروتکل

دانلود فایل پروتکل عملی نگهداري قارچ ها در آزمایشگاه

دانشجویان و کاربران گرامی در این بخش گروه علمی گوگل فایل فایل pdf پروتکل عملی نگهداري قارچ ها در آزمایشگاه را آماده دانلود و استفاده شما عزیزان قرار داده است .این فایل شامل 59 صفحه مطالب سودمند می باشد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت گوگل فایل خریداری و دانلود نمایید. امید است سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. پس از اتمام فرآیند خرید لینک فایل قابل مشاهده و دانلود می باشد و یک لینک هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

گوگل فایل بازدید : 161 شنبه 15 آبان 1400 زمان : 17:58 نظرات (0)

دانلود پروتکل

دانلود فایل پروتکل مشاوره گروهی مستخرج از داستان های منطق الطیر

دانشجویان و کاربران گرامی در این بخش گروه علمی گوگل فایل فایلpdf پروتکل مشاوره گروهی مستخرج از داستان های منطق الطیر را آماده دانلود و استفاده شما عزیزان قرار داده است .این فایل شامل 50 صفحه مطالب سودمند می باشد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت گوگل فایل خریداری و دانلود نمایید. امید است سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. پس از اتمام فرآیند خرید لینک فایل قابل مشاهده و دانلود می باشد و یک لینک هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

گوگل فایل بازدید : 189 پنجشنبه 29 مهر 1400 زمان : 17:42 نظرات (0)

دانلود پروتکل

دانلود فایل پروتکل اکسیژن درمانی ویژه کادر درمانی

دانشجویان و کاربران گرامی در این بخش گروه علمی گوگل فایل فایل pdf پروتکل اکسیژن درمانی ویژه کادر درمانی را آماده دانلود و استفاده شما عزیزان قرار داده است .این فایل شامل 13 صفحه مطالب سودمند می باشد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت گوگل فایل خریداری و دانلود نمایید. امید است سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. پس از اتمام فرآیند خرید لینک فایل قابل مشاهده و دانلود می باشد و یک لینک هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

گوگل فایل بازدید : 173 پنجشنبه 15 مهر 1400 زمان : 11:41 نظرات (0)
اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 4161
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 128
  • بازدید امروز : 26
  • باردید دیروز : 434
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 26
  • بازدید ماه : 23,234
  • بازدید سال : 51,712
  • بازدید کلی : 504,837

  • نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد